0 Oblíbené příspěvky
0 Mé příspěvky
+1

Fórum

• Fórum
  • Ostatní nezařazené
Juraj Švarc
Juraj Švarc
Jazyk příspěvku:

Stavba dielne

09.11.2020 | aktualizováno 22.01.2022 19:58:27 36 647x
Zdravím,
Na fóre som nový a tak mi prosím dovoľte sa stručne sa predstaviť. Som vyučený elektromechanik s 20r. praxou ako elektrikár v rozvodoch budov a priemyselných inštalácií. Tých 20 rokov som pôsobil a žil po celej EU, no prišiel čas vrátiť a usadiť sa doma. Problematiku autoopravárenstva sledujem už dlho a celý život ma to k autám ťahalo. Doma som si v rámci možností svoje autá opravoval sám a príležitostne som chodil k miestnym mechanikom pomáhať im, ak si s elektro nevedeli dať rady. Nakoľko je elektronika moje hobby odmalička, tak jej celkom rozumiem, mám skúsenosti s výrobou prístrojov, programovaním atď, čiže aj vybavenie mám celkom slušné.
Samozrejme v autodiagnostike som zatiaľ laikom s nejakými skúsenosťami no a to by som rád zmenil - moja práca, ktorá ma zatiaľ ešte živí, ma už proste nebaví a taktiež tých 20 rokov behania po stavbách mi úplne stačilo. Čiže mojím plánom je začať sa živiť ako autoelektrikár, diagnostik a automechanik. Posledné 2 roky problematiku študujem a venujem sa jej dosť podrobne - zahraničné fóra, toto fórum,časopisy a iná literatúra a v najbližšej budúcnosti sa chystám na rekvalifikačný kurz Autoelektrikára - aby som mohol túto činnosť vykonávať legálne ako SZČO.
Som naozaj rád, že táto komunita a fórum existuje. Na začiatok viem na oplátku pomôcť s vecami z môjho odboru, poprípade s jazykovými znalosťami - viem celkom slušne po anglicky, nemecky a maďarsky. Tak toľko v skratke o mne, ospravedlňujem za za spam a rád by som sa venoval mojej prvej téme a tou je stavba dielne.

Mojim plánom je postaviť si doma na vlastnom pozemku montovanú o rozmeroch 18x6m s výškou 5m, z ktorej časť 9x6 bude vyhradená pre dielňu - náčrt v prílohe. Disponujem pozemkom len 10m širokým a 120m dlhým s prístupom z jednej strany a preto také atypické riešenie.